ידידיו של אלי ישי: "חבל שלא הלכנו בבחירות על הראש של דרעי"

יוסי אשר 4 Comment on ידידיו של אלי ישי: "חבל שלא הלכנו בבחירות על הראש של דרעי"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מגזין מאקו פרסם אמש (חמישי) כתבה נרחבת על החיים של יו"ר ש"ס לשעבר ומקים מפלגת יחד אלי ישי בחושים הקשים שלאחר התבוסה בבחירות.

בכתבה הנרחבת של הכתב שמעון איפרגן המתבססת על שיחות עם חברים ומקורבים עולה תמונה כואבת של חובות כספיים ועוגמת נפש רבה.

בשורות הבאות אנו מצטטים קטעים מתוך כתבתו של איפרגן עם שינויי עריכה קלים: "כעשרה מיליון שקלים חייבת תנועת "יחד" לספקים ונותני שירות, מתוכם שלושה מיליון שקלים עליהם חתומים אלי ישי וברוך מרזל כערבים אישיים – מיליון וחצי כל אחד. המספר הזה גורם לישי להסתובב בירושלים בשבועות האחרונים עם עיניים טרוטות, וכמה ממקורביו טוענים בנחרצות שהוא מתכוון למכור את ביתו בשכונת הר נוף, אחד משני הבתים שבבעלותו, בשווי כשלושה מיליון שקלים, כדי לעבור לבית שקנה במסגרת קבוצת רכישה בשכונת "משכנות האומה" ולהתחיל לכסות את החוב. ישי לא מכחיש.

"אני עסוק במרבית שעות היממה בדבר אחד: החזרת חובות לכולם. אני לא ישן בלילה, זה מטריד אותי מאוד. אני מגייס שקל לשקל כדי להחזיר לנושים, שלהערכתי עם חלקם נגיע להסדר. חלק מהפעילים ויתרו לנו על הכסף עבור עבודתם במטה ובקמפיין שלנו. חשוב לי שיידעו שאני, בניגוד למפלגות אחרות כמו 'קדימה', מחזיר חובות ולא מחכה שיתבעו אותי. אחרי הבחירות כולם נעלמים, ואני לא בורח לשום מקום. קצת סבלנות ונצא מזה בשלום" זה המסר שישי מעביר לפעילים.

האם הוא מתחרט לגבי הפרישה מש"ס? "אם מרן היה בחיים לא הייתי פורש מש"ס, לא הייתי ממרה את פיו, אבל אחרי שהבנתי שאריה הפך את ש"ס לשלוחה של צפון קוריאה, שאסור לאנשים במפלגה לדבר, שמדובר בדיקטטור, החלטתי שאני לא נשאר לעבוד עם אדם כזה", הסביר ישי למקורביו.

ומה הוא חושב על ההפסד? "זה באמת לא הפסד, אולי רק החמצה גדולה. יש צער, יש כאב, יש אכזבה, אבל כולנו נחושים להמשיך. הממשלה החדשה שקמה היא צרה צרורה, לא תשרוד יותר משנה וחצי בהרכב הזה, ואנחנו ערוכים לכל תרחיש. עוד שנה-שנתיים נתמודד שוב. אנחנו נחזור לכנסת בגדול. מפלגת יחד חיה נושמת ובועטת".

"יכולתי להיות שר בכיר בממשלה, להיות חסר דאגות מבחינה כלכלית, אבל ויתרתי על מנעמי השלטון כדי לתרום למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל ולהוות אלטרנטיבה לציבור גדול. זה שקיבלנו כ-120 אלף קולות זה דבר חסר תקדים למפלגה שהוקמה חודשיים לפני הבחירות. אם אריה היה רץ לבד בלי ש"ס והרבנים הוא לא היה מקבל אפילו 5,000 קולות".

חבל שלא הלכנו על הראש של דרעי

מני חדד, דוברו ועוזרו הקרוב ביותר של ישי טוען כי לו היה ישי מוריד את הכפפות, תוקף אישית את דרעי ומקשיח את נאומיו, הם היו היום במקום אחר. "אמרתי לו שלא יהסס ללכת על הראש של דרעי, שלא יפחד לציין את עברו כעבריין שישב בכלא, שלא יפחד להיות אגרסיבי. אם הוא היה עושה את זה, 'יחד' היום הייתה כנראה בכנסת. אחרי הבחירות עשינו הפקת לקחים. בכל מקרה, לאלי אין כמעט נכסים והוא לא מיליונר כמו חברי כנסת ושרים אחרים שצברו מיליונים בקומבינות ובקרבה לכל מיני טייקונים. ייעצתי לו שלא למהר למכור את הבית בהר נוף, אבל הוא אדם מוסרי שהתחייב להחזיר חובות ועל זה הוא עובד 24 שעות ביממה".

תגובות

מתנועת ש"ס נמסר בתגובה: "צר לנו על הטענות הממוחזרות של אנשי ישי, אך לא שופטים אנשים בשעת צערם. אריה דרעי עסוק כל כולו בתפקידים כשר הכלכלה וכשר לפיתוח הנגב והגליל והוא פועל ללא לאות למען הצלחת הכלכלה הישראלית, הוספת מקומות תעסוקה בכל הארץ ופיתוח אזורי הפריפריה והשכבות החלשות".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    בס"ד מספיק עם השקרים קדימה ציפי לא חתמה ערבות אישית ישי "החכם " חתם ערבות אישית !!! שיחזור לעבודה שלו נהג בסופר דרינק …ויפסיק לפלגן ולעשות מחלקות האם בגלל שנולד טונסאי צריך להקים מפלגה …אני באופן אישי לא הייתי מעסיק אותו כפועל בחנות מכולת

  2. 3

    אני לא הצבעתי פעם שעברה לאלי ישי אבל אחרי הכתבה הזאת אני רואה שזה אנשים רציניים הרבה יותר ממה שחשבתי, אשר על כן אם הם ימשיכו אם החיבור הזה ולא יהססו ללכת ולהתמודד שוב לכנסת כנראה שזו אמת ואינה עוד סתם מפלגה ולכן בהחלט הצביע להם!!!

  3. 2

    חבר'ה תקשיבו ותקשיבו לי טוב! בעז"ה אלי ישי הענק שבענקים יחזור ובגדול. ואין לכם מושג באיזו מהירות הוא יעשה את זה. פשוט תנועת שס תקרוס בלעדיו. אין להם את הפריוילגיה לא להחזיר אותו לתנועה הם יהיו חייבים אותו שם. הנה רק דרעי נכנס לתנועה הוא כבר מתחיל עם השחיתויות המפורסמות שלו, ועם הג'ובים הידועים שלו. לא מעניין אותו מקצועיות בגרוש… העיקר לסדר עבודה למקורבים הנהנתנים הבזבזנים והמנקרי עיניים. ובעיקר לזרוק את הוותיקים שהביעו הזדהות עם היו"ר הקודם אלי ישי (היו"ר האמיתי והמוצלח של תנועת שס)
    עורו אחים עורו ספרדים תאמינו שיש תקוה לאחריתנו ואלי ישי יחזור ובגדול. הכל ענין של זמן שדרעי יפול בבור שהוא חופר לעצמו. ואז נראה את כולם מתחננים לאלי ישי שיחזור ויציל את שס מקריסה טוטאלית

  4. 1

    חבל שאלי ישי לא הקשיב למני חדד 🙁 בגלל שיש הוא עדיין הוא לא מסוגל להגיד את האמת הכואבת בפרצוף של האריה הזה!